מה הופך את הפלפל האדום לכל כך בריא ודווקא בתקופת הקורונה?
יש לו שפע של יתרונות תזונתיים ואם נודה על האמת –
גם את השם הכי מגניב בסביבה.
בואי להכיר מקרוב את הפלפל האדום, הלא הוא הגמבה >>>
עד כמה הישראלים אוהבים גמבה? עד מאוד!
בישראל גדלים 10 זנים של פלפלים כתומים,
25 זנים של פלפלים צהובים
ולא פחות מ-50 זנים של פלפל אדום.
אז מה הופך את הגמבה לאהובה כל כך? נו, ברור – היא הכי עסיסית ומתוקה שיש!
ומה הופך אותה לכל כך בריאה במיוחד בזמן הקורונה?
או, בדיוק לשם כך התכנסנו!
בואי לגלות את החברה הכי טובה של התקופה הקרובה שלך: הגמבה.
אכלת חצי פלפל ביום? מצוין!
הגמבה היא המקור הטבעי האיכותי ביותר לוויטמין C.
נשמע מפתיע? ובכן, לא רק שמדובר במקור מעולה –
אלא גם בכזה שמתחרה בקלות בכל סוגי הירקות והפירות הקיימים,
אפילו באלו שיש בהם אחוזים גבוהים של הוויטמין הטוב.
בגמבה אחת בגודל בינוני יש שיעור של כ-230 מ"ג ויטמין C,
כמות השווה לשלושה תפוזים!
מה זה אומר?
שמספיק שתשלבי בתזונה שלך חצי פלפל אדום בלבד
כדי לקבל את הכמות היומית המומלצת של ויטמין C בימים רגילים
ובאשר לתקופת הקורונה רצוי ואף מומלץ שתספקי לגופך
כמות יומית של 500-1000 מ"ג של ויטמין C במיוחד בתקופה הזו.
הערכים התזונתיים שעושים טוב לגוף
במאה גרם פלפל יש 31 קלוריות בלבד,
כמו גם 1 ג' חלבון, 6 ג' פחמימות ו-0.3 ג' בלבד של שומן.
נוסף על הרשימה המפוארת הזו,
הגמבה מכילה גם מגוון רחב של רכיבים מעולים,
מלבד ויטמין C אותו הזכרנו קודם.
בין היתר, תמצאו בגמבה ויטמין A, ויטמין 3B, סיבים תזונתיים, אשלגן, סידן, נתרן וגם ברזל.
אז…
למה כדאי לצרוך גמבה במיוחד בתקופת הקורונה ובכלל?
הגמבה מונעת מחלות זיהומיות ונחלמת בהם.
החומרים הפעילים בפלפל מסייעים למניעת מחלות זיהומיות
ולמלחמה במחלות קיימות.
כשהגוף חשוף לרעלים, גורמי חמצון שונים ורדיקליים חופשיים –
הסיכוי לחלות במחלות זיהומיות גבוה יותר במיוחד כשהקורונה משתוללת בחוץ.
החומרים שמתפתחים בגמבה במהלך ההבשלה,
מנטרלים את השפעתם של הרדיקליים החופשיים ומסייעים
להפחתת הסיכון למחלות זיהומיות.
אם אהבת את הפוסט אשמח ללייק, תגובה ושיתוף 💖
תגידי גם שגרת החיים שלך השתנתה מקצה לקצה?
גם את מרגישה שאת הולכת להשמין בתקופת הקורונה?
גם אותך הילדים בבית שיגעו ואת מחפשת פעילות בשבילם?
חשוב לך לחזק את המערכת החיסונית שלך
ולעבור את וירוס הקורונה בשלום?
רוצה לבנות לעצמך שגרה בריאה במיוחד בתקופה המטריפה הזו?
יש לי פתרון עבורך!
קוראים לי עדי כהן ואני מנטור להרזיה מקצועית.
אני מאמן כושר קרוב ל-20 שנים,
יש לי ידע מאוד נרחב בתזונה ואני עובד עם דיאטנית.
מעבר לזה אני מאמן מנטאלי.
אני בעצמי ירדתי 41 ק"ג!
ליוויתי אלפי נשים וגברים בתהליכי הרזיה מקצועיים בעשור האחרון!
כדי להוכיח את השיטה שלי
עליתי בכוונה 17 ק"ג
ועשיתי תהליך מתוקשר
בו צפו למעלה מ-70,000 איש על בסיס שבועי.
הוכחתי שניתן לחזות את כל התוצאות מראש
וניתן לרדת במסת השומן בלבד!
ההבדל בין תהליך פשוט לירידה במשקל
לבין -
תהליך חיטוב הגוף
הוא תהומי!
ירידה במשקל היא ירידה במסה הכללית של המשקל
ללא התחשבות במה יורד אלא בכמה יורד.
לרוב הירידה היא בשריר או בנוזלים ולאוו דווקא בשומן.
כשעושים תהליך חיטוב מקצועי
המטרה היא למקד את הירידה למסת השומן בלבד
ואז ניתן באמת להגיע
לגוף חטוב, מעוצב אבל הכי חשוב בריא!
התהליך שלי מבוסס על:
תזונה נכונה, פעילות גופנית ועזרה מנטאלית.
התהליך לא כולל:
כדורים, כמוסות, אבקות, תרסיסים,
מדבקות או את שאר השטויות שמוכרים בתהליכי דיאטה רגילים.
אז אם חשוב לך לעשות תהליך הרזיה מקצועי ולא עוד "דיאטה"
אני מזמין אותך להגיע לגוף החטוב שתמיד חלמת עליו!
ההצלחה במרחק קליק אחד 💪
מחכה להכיר אותך 💘
עדי כהן
חיטוב בהתאמה אישית
לפרטים נוספים -
השאירי לי פרטים כאן למטה ואחזור
👇
ראיונות נבחרים שנתתי בתקשורת
👇
👇
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר